Photobucket
Dream High
★click on the dropdown menu to navigate through this blog

Alhamdulillah~
Sabtu, 24 Mac 2012 ★ 6:33 PTG │ (0) angels
Assalamuaikummm~ (dengan senyum penuh bermakna) haha

dah lamanya aku tak update blog aku ni, kalau rumah aku rasa dah bersawang-sawang ni.
harini aku rasa rajin pulak nak update :) yahhooooo!

lets aku nak cerita bout RESULT Spm 2011!!!


korang pun dah baca title aku kan , mesti dapat guess kan result aku. Act, result aku taklah segempak korang but its okey for me , setimpallah dengan usaha aku time form5 . Now, aku bersyukur dengan apa aku dapat even though bukan perfect score kan.

Before mac 21 . jeng jeng jeng .(muzik sikit) haha

aku tak rasa pape feel pun nak amek result even takut ke , happy ke, sedih ke.. tak ada . But aku tak boleh tidurrr!  dalam pukul 3 pagi baru boleh tiduurr..
Dalam pukul 6.30 am ibu aku kejut solat subuh~ dengan mata still tertutup aku bangun lah g bilik air n bla bla bla bla. terus tiduurrr balik . haha
Then after three hour aku tidurr~ fon aku pun berbunyi "victoria victoria'' lalalala lagu dari kumpulan korea Cn Blue , menandakan ada orang call aku, tengok-tengok ..


tunggu ibu n ayah aku siap, along aku tepon. . .
dia pulak yang excited tunggu result aku .. adik aku kat sekolah pun tepun, ckp dah kol berapa ni , dah ramai orang dah kat dewan..
aku pun dah siap terus pergi sekolah~

nek kereta jek baru aku dapat rasa takutnya aku tengok semua orang tertunggu -tunggu result aku, aku takut kecewakan dorang ~
 aku sapa kawan-kawan aku kat situ.. time aku salam dorang aku dapat rasa tangan aku bergetar.. bukan bergetar sebab fon ae.. ni semula jadi. haha aku pun duduk sebelah Afiqah..

beratur nak amek result..

tiba giliran aku cikgu Yazimah pun dah senyum . pastu aku ngan iqa berebut dia sebut nama aku , aku sebut nama dia dulu soh cikgu amek nama, last-last nama aku dulu cikgu amek.. grrr haha..
cikgu pun tengok then cikgu Salleh tengok result aku dorang pun kira-kira A aku .. haha
takot giler!r aku dengar-dengar tapi..tengok-tengok ffuuhhhh alhamdulillah~


then aku bagi isyarat kat ibu aku ibu aku pun tersenyum then.. ni aku dapat yeay :)

syukur alhamdulillah :)





p/s: Tak kisahlah subjek kite mudah atau senang yang penting.. kita usaha sebab dalam dunia ni takada benda yang senang k
thanks to my mom,dad, along,angah,kembar,kak ida,cikgu-2 aku, n kawan-kawan aku thanks support aku dari belakang k  :* muaaahhhhhssss

                                                   
                                                                           













Photobucket
| NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

your About!!!
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Kode cbox Here!!!
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend

Facebook
Twitter L♩a♪n♫g♬i♫t™
Blogskin Langit
Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by Langit
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
Alhamdulillah~
Sabtu, 24 Mac 2012 ★ 6:33 PTG │ (0) angels
Assalamuaikummm~ (dengan senyum penuh bermakna) haha

dah lamanya aku tak update blog aku ni, kalau rumah aku rasa dah bersawang-sawang ni.
harini aku rasa rajin pulak nak update :) yahhooooo!

lets aku nak cerita bout RESULT Spm 2011!!!


korang pun dah baca title aku kan , mesti dapat guess kan result aku. Act, result aku taklah segempak korang but its okey for me , setimpallah dengan usaha aku time form5 . Now, aku bersyukur dengan apa aku dapat even though bukan perfect score kan.

Before mac 21 . jeng jeng jeng .(muzik sikit) haha

aku tak rasa pape feel pun nak amek result even takut ke , happy ke, sedih ke.. tak ada . But aku tak boleh tidurrr!  dalam pukul 3 pagi baru boleh tiduurr..
Dalam pukul 6.30 am ibu aku kejut solat subuh~ dengan mata still tertutup aku bangun lah g bilik air n bla bla bla bla. terus tiduurrr balik . haha
Then after three hour aku tidurr~ fon aku pun berbunyi "victoria victoria'' lalalala lagu dari kumpulan korea Cn Blue , menandakan ada orang call aku, tengok-tengok ..


tunggu ibu n ayah aku siap, along aku tepon. . .
dia pulak yang excited tunggu result aku .. adik aku kat sekolah pun tepun, ckp dah kol berapa ni , dah ramai orang dah kat dewan..
aku pun dah siap terus pergi sekolah~

nek kereta jek baru aku dapat rasa takutnya aku tengok semua orang tertunggu -tunggu result aku, aku takut kecewakan dorang ~
 aku sapa kawan-kawan aku kat situ.. time aku salam dorang aku dapat rasa tangan aku bergetar.. bukan bergetar sebab fon ae.. ni semula jadi. haha aku pun duduk sebelah Afiqah..

beratur nak amek result..

tiba giliran aku cikgu Yazimah pun dah senyum . pastu aku ngan iqa berebut dia sebut nama aku , aku sebut nama dia dulu soh cikgu amek nama, last-last nama aku dulu cikgu amek.. grrr haha..
cikgu pun tengok then cikgu Salleh tengok result aku dorang pun kira-kira A aku .. haha
takot giler!r aku dengar-dengar tapi..tengok-tengok ffuuhhhh alhamdulillah~


then aku bagi isyarat kat ibu aku ibu aku pun tersenyum then.. ni aku dapat yeay :)

syukur alhamdulillah :)





p/s: Tak kisahlah subjek kite mudah atau senang yang penting.. kita usaha sebab dalam dunia ni takada benda yang senang k
thanks to my mom,dad, along,angah,kembar,kak ida,cikgu-2 aku, n kawan-kawan aku thanks support aku dari belakang k  :* muaaahhhhhssss

                                                   
                                                                           













Photobucket
| NEWER POST